Saturday, June 25, 2016

Eläintäyteinen Juhannus


Tänä juhannuksena olemme olleet hevos-,  koira-, kana-, ja kissavahteina. Instassa mainetta niittänyt Yorkie @balithedog oli kylässä ja on kyllä todella ihana tapaus. Huomaa, että koira on ollut mukana pienestä pitäen koska on vain niin helppo kuljettaa mukana eikä ole moksiskaan uusista ihmisistä ja tilanteista.



Kävimme ystävillä kylässä molempina päivinä ja eilisen asuimme veden äärellä auringon lämmittäessä ihanasti. Kotiin saavuttuamme pakkasin lapset Thorin ja Mareldan selkään ja lähdimme lyhyelle kävelylle. Setäni pihassa Thor käyttäytyi erinomaisesti vaikka vieraat ihastelivat vieressä ja koirat räksyttivät ja juoksivat ympäri. Olen aina hieman ylivarovainen kun lapsia mukana ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen Thorin käytökseen. Kaikki totuttelu ja uusien asioiden opetteleminen on tuottanut tulosta. Hirviin on vielä matkaa, mutta rento syöminen noin monen ihmisen edessä on jo voitto sinänsä. Olen Thorista todella ylpeä.



Tänään on vuorossa maastoilua ystäväni Jessican kanssa. Ihanaa päästä kunnolla metsään.

Huomenna alkaa sitten viimeinen työviikko ennen lomaa ja sen jälkeen ollaan sitten maalla ainakin koko heinäkuu.

Toivottavasti teillä kaikilla on ollut Upea Juhannus!
 



Mä oon aika hyvä. Mä tiedän sen.


 
 

No comments:

Post a Comment