Friday, December 4, 2015

Kiitollisuus


Juuri tänään olen kiitollinen näistä asioista:
  • Ellan reikä maitohampaassa löydettiin eilen oikomiskontrollin yhteydessä ja reikä saatiin heti tänään paikattua.
  • Kengittäjä oli tänään tallilla ja katsoi Thorin kaviot. Viemme Thorin klinikalle 22.12 kengitykseen ja kengittäjä jatkaa sen jälkeen kengittämistä kotitallilla. Vasen kavio on ainakin sentin vinossa.
  • Vaurioituneen peukalon kynsi irtosi kauniisti ilman turhaa kipuilua ja peukku näyttää muutenkin hyvältä ja toimii melkein normaalisti.
  • Olen joogannut joka aamu tällä viikolla lyhyen ajan.
  • Pääsen katsomaan Ellan ensimmäistä tanssiesitystä ystävien ja perheen kanssa illalla.
  • Viihdyn todella hyvin töissä.
  • Minua pyydettiin mentoriksi ja  konsultoitu hevosiin liittyvissä asioissa muutenkin enenevin määrin.
  • Pääsen heti huomenna aamusta Thorin luokse ja sen jälkeen pitämään ratsastustunteja.
  • Olen ladannut kaksi hyvää audiokirjaa.
  • Olen kiitollinen, että saamme kaikki olla terveitä ja hyvinvoivia.
  • Olen kiitollinen siitä, että Masi tuli elämäämme vuosia sitten. Ilman Meadow Master aka Masia en tietäisi yhtään niin paljon hevosista kuin tiedän tänään.

No comments:

Post a Comment