Tuesday, October 12, 2010

Syystunnelmaa

Viime viikonloppuna kävimme 'i cyckelparken' ja onnistuin ottamaan hieman syyskuvia. Tänään kävin Masin kanssa tuulisella maastolenkillä ja Masilla tuli hieman verta yhdestä sieraimesta kun tulin tallille (ei mitään vakavaa onneksi). Oivalsin yhtäkkiä miten etuoikeutettu olen, että olen saanut viettää niin monta vuotta Masin seurassa. Masi on ollut juuri minulle maailman hienoin opetusmestari ja olen vain niin onnellinen ja kiitollinen, että Masi voi hyvin.

Eilen olimme Klöntykän (Klöntti on oikeasti upea ilmestys eikä mikään Klöntti, mutta ei se nimi miestä tee) kanssa Nupun tunnilla ja tänään teimme puomiharjoituksia. Puomiharjoitukset ja kavaletit tekevät hyvää hevosen fysiikalle. Hevonen joutuu nostelemaan jalkojaan ja kevenee usein edestä, kun takaosa liikkuu paremmin.

Kuvat pyöräilypuistosta ja Klöntti, Ella ja minä.

No comments:

Post a Comment