Wednesday, November 5, 2014

Thor on saanut uuden ystävän ja tarhakaverin


Ja vielä tyttöystävän kaiken lisäksi. Thor ja Eca tulevat hyvin toimeen, mutta energiaa on kuin pienessä ruutipurkissa, joten en ole halunnut pitää niitä tarhassa valvomatta. Thor on kuitenkin voinut niin hyvin ja ollut todella rauhallinen mieleltään, joten en ole stressannut tarhakaverin osalta. Olen tietenkin maininnut, että toivoisin, että Thorille löytyisi kaveri mahdollisimman nopeasti, mutta olen jotenkin ollut varma siitä, että homma järjestyy.


Eilen tuli sitten soitto työpaikalle, että olisiko ok jos kokeilemme Thoria Nomi-tamman kanssa. Nomi on poni, jolla lapset ovat ratsastaneet ja aivan ihana sellainen. Eli olin todella iloinen mahdollisuudesta ja kaverukset tuntuivat heti tulevan toimeen. Ja nyt täytyy kyllä sanoa, että ai että miten kivaa…..

Hei hallåå, nouse jo ylös siitä…..



Meillä oli myös aivan super ihana koulutunti eilen ja tänään pomppiminen oli niiiiiin hauskaa. En ole pitkään aikaan nauttinut ratsastuksesta näin paljon. Pääsin myös treenauttamaan Renjaa Leevin kanssa liinassa ja ai että sekin oli kivaa. Saimme myös seuraa Cinyasta ja Ecasta maastoon tunnin jälkeen ja kävimme kävelemässä pidemmän lenkin. Kerron näistä lisää joku toinen päivä. Kävin nimittäin juuri H&M:n Vera Wangin avajaisissa, joten nyt maistuu kyllä uni.

Jätä mut rauhaan…..







Nå niin, mun vuoro…..

Ei hätää, mä vahdin sua…..

No comments:

Post a Comment